6 sfaturi despre cum sa obtii un proiect corporate daca esti o agentie de comunicare si marketing
* nu trimite emailuri la rece catre echipele de PR & marketing spunandu-le ce nu au facut bine
* nu vorbi despre competente – vorbeste despre proiecte, impact si cum ai schimbat ceva
* nu trimite audituri gratuite daca nu ai avut conversatii anterioare cu cineva – vei reusi doar sa faci multe lucruri gresit si sa te discalifici de la inceput
* nu pretinde ca stii industria daca ai lucrat o singura data, pe un proiect specific
In schimb:
* mergi la evenimente de business si incearca sa intelegi provocarile lor
* fa networking in industrie vorbind despre proiecte de succes si stilul tău preferat de lucru
* conecteaza-te autentic in DM si comentarii pe social media demonstrand expertiza
* scrie pentru a evidentia proiectele si rezultatele tale, nu doar despre cine esti si ce faci
* contacteaza persoanele pe care le cunosti intrebandu-le daca te pot ajuta sa obtii o intalnire / sa te recomande catre oamenii de comms & mk
* propune si prezinta planuri, strategii, audituri doar dupa ce te-ai asigurat ca ai investigat si ai pus suficiente intrebari relevante
Ai alte idei sau perspective pe care ai vrea sa le impartasesti in comentarii?**
Ce functioneaza pentru tine, ca expert intern sau agentie?