Ce este și cum funcționează Programul de Executive Storytelling?
Programul de Executive Storytelling a fost special creat pentru personalul executiv din companii, pentru antreprenori și freelanceri care vor să învețe să se promoveze în calitate de profesioniști în domeniile lor, dar nu știu cum sau de unde să înceapă.
A venit ca un răspuns la nevoia antreprenorilor, freelancerilor și managerilor executivi din piață de a avea o comunicare profesionistă și o prezență activă în social media, care să-i ajute să-și creeze un brand personal puternic care să le genereze venituri mai mari, noi clienți sau care să le susțină creșterea și evoluția profesională într-o nouă funcție ierarhică.
Pentru că sunt știu cât de dificil poate fi să începi primii pași în definirea brandului personal, am creat acest program de 14 zile în care să îți acorzi timpul și resursele necesare pentru a-ți lansa rapid și ușor brandul personal în piață.
Ce cuprinde programul de Executive Stoytelling?
Programul de Executive Storytelling cuprinde sesiuni de cunoaștere de sine și explorare a cine poți fi ca brand personal, definirea strategiei de brand și a obiectivelor, setarea pilonilor de comunicare în acord cu cine ești tu profesional și personal, și crearea unui calendar de postări pentru 30 de zile, în care să dai startul comunicării tale în social media.
Programul a fost creat și gândit prin experiența mea personală de construire a brandului și conține toți pașii prin care și eu am trecut și de care ai nevoie pentru a-ți crea o comunicare coordonată, consecventă și relevantă pentru publicul tău țintă.
Vei descoperi dintr-o dată cât de multe resurse (personale și profesionale) ai pentru a da starul comunicării tale organizate în mediul online.
Cum știi dacă e pentru tine?
- Vrei să înveți să folosești comunicarea pentru a te face cunoscut sau a-ți aduce clienți
- Vrei să știi cum să începi să îți creezi brandul personal, chiar dacă pleci de la zero
- Știi că ai nevoie să treci la nivelul următor, dar nu știi cum să folosești brandul personal pentru a-ți aduce clienți și a te promova
- Scrisul pe social media ți se pare complicat și crezi că necesită foarte mult timp și pregătire pentru a-l face bine
- Ti-e teamă să te expui
- Nu știi ce tip de conținut și ce canale este nevoie să folosești pentru a te face remarcat
- Simți că ai avea multe de zis, dar nu știi să îți identifici subiectele și de unde să începi
- Ai impresia că orice ai spune nu e suficient de interesant, s-a mai spus, vei fi redundant
- Ți-e teamă că nu scrii conținut suficient de bun
- Crezi că să îți creezi brandul personal e complicat, și tot amâni, în speranța că va apărea cândva momentul potrivit
Acest program e pentru tine dacă:
- Ești antreprenor și știi că pentru a te face remarcat ai nevoie să știi cum să te promovezi și să îți construiești brandul personal
- Lucrezi în vânzări, business development, avocatură, resurse umane, evenimente și ai nevoie permanentă să aduci clienți noi
- Ești freelancer, coach, psiholog sau fotograf și vrei să începi să te promovezi mai bine
- Ai un profil personal, și vrei să tre promovezi ca blogger sau pur și simplu să îți faci auzite ideile
Cât durează și cum știu că m-a ajutat?
Programul este unul intensiv, durează 14 zile, maximum o oră pe zi, și este format dintr-un proces de cunoaștere de sine și identificare a direcției de brand personal, de o componentă de construire a strategiei de brand și de o componentă de identificare a pilonilor de comunicare și a subiectelor pe care le poți comunica.
Vei descoperi dintr-o dată cât de multe resurse (personale și profesionale) ai pentru a da starul comunicării tale organizate în mediul online.
Gata cu postările de moment, gata cu ideile neinspirate! De acum vei avea conținut non-stop pentru promovarea imaginii tale de profesionist și crearea de noi conexiuni și relații de business.
Singurul lucru de care ai nevoie ca să știi că acest program te-a ajutat, este să știi că:
- ți-ai definit clar care este brandul tău personal;
- știi ce, cum și unde trebuie să comunici pentru a deveni remarcat
- vei constata că te simți mai confortabil în pielea de profesionist și că îți este mai puțină teamă că vei fi judecat pentru că nu ai un conținut suficient de bun sau că vei rămâne în „pană” de subiecte.
Odată ce începi să comunici, iar publicul tău va reacționa, ideile și subiectele tale cu potențial valoros de comunicare vor apărea din fiecare interacțiune, relație de business, din fiecare activitate profesională. Trebuie doară să îți deschizi mintea și să le lași să „curgă”.
Tu setezi cât de mult și de profund poți exploata domeniul tău de activitate și cât de mult vrei să le oferi celorlalți.
Ce înveți în Programul de Executive Storytelling?
- Ce subiecte și teme sunt sau nu adecvate profilului tău de profesionist
- Cum să găsești subiectele și să scrii despre ele
- Cum să îți faci calendarul de postări și cât de des ar trebui să scrii
- Dacă ai nevoie sau nu de o pagină sau dacă e suficient profilul de Facebook/Linkedin
- Cât timp durează și cum poți să te diferențiezi
- E sau nu așa de complicat cum pare din afară? (ai nevoie de texte, vizualuri, pagină sau poți să scrii pur și simplu?)
- Vei ști să îți definești strategia și obiectivele de comunicare
- Vei ști cum să creezi pilonii de comunicare care să te ajute în business
- Vei ști când, cum și pe ce canale poți comunicare astfel încât să fii eficient
- Vei ști cum să îți analizezi conținutul și să îl ajustezi în funcție de obiectivele tale și în funcție de publicul tău țintă
- Vei ști cum să comunici planificat, organizat și structurat, atsfel încât să nu te pierzi în lumea mare a online-ului și social media
- Care e secretul succesului și cât timp durează să crești suficient