Comunicarea este unul dintre elementele cheie in evolutia profesionala, in era noastra.
Nu o spun eu, ci Carmine Gallo, in cartea “Cinci stele”, unde povesteste ca sunt companii si institutii americane unde una dintre conditiile primordiale ale ascecensiunii in pozitii de leadership de top este sa bifezi abilitati outstanding de comunicare.
Una dintre aceste institutii este NASA, spre exemplu.
Poti fi cel mai bun expert in domeniul tau, dar ca sa convingi board-ul, publicul, investitorii sau alte publicuri cheie trebuie sa fii capabil sa “vinzi idei”, sa convingi si sa comprimi informatii tehnice complicate pe limba oricui si intr-un timp foarte scurt.
Sunt multi experti si buni profesionisti care nu sunt si lideri buni pentru ca nu si-au dezvoltat abilitatile de comunicare.
Si sunt si multi experti care, din deficiente de comunicare, isi pierd rolurile in care au ajuns.
Iar cand vorbim despre comunicare, ne referim la mai multe planuri: interpersonala, cu managementul sau cu publicul extern.
Tu cum vezi lucrurile? Mai e posibila ascensiunea in varf fara abilitati de comunicare sau chiar empatie?
Categories