Nu sunt un expert in domeniu, insa cred ca atunci cand ajungi intr-un job in care e rolul tau sa ai grija de oameni, toate calitatile si defectele tale se amplifica la nivel de vizibilitate. La ce esti bun se vede mult mai usor, iar la ce nu excelezi, de asemenea.
Si cuvintele au mai multa influenta, mai mult impact decat ar avea-o in mod normal in relatia cu echipa.
Exigentele echipei te ajung din urma, iar daca nu te dezvolti continuu ramai in urma.
De aceea, cand esti manager, cred ca sa te dezvolti e rolul tau in primul rand pentru echipa ta, si apoi pentru tine, pentru ca esti in primul rand manager de oameni si apoi de taskuri si obiective.
Iar rezultatele le aduci numai cu oameni si numai daca lucrati cu succes ca o echipa, iar chimia se face si din iscusinta cu care managerul este capabil sa creeze legaturi trainice intre membri si sa dea directia aducandu-i impreuna pentru a se potenta reciproc.
Dar au prin alegerea membrilor potriviti, care au valori similare si se potrivesc cu cultura organizationala.
Nu sunt astea niste lectii, ca nu sunt as in management, sunt mai degraba niste ganduri la care reflectez. Sigur mai sunt si altii ca mine.
Categories