Categories
Insighturi de comunicare

Care e limbajul corect de folosit in social media?


Am vazut de multe ori oameni care scriu sec, rigid sau incearca sa epateze prin continutul lor din social media. Nu e neaparat gresit sa folosesti cativa termeni din domeniul tau, mai ales daca vrei sa educi piata in care activezi, dar prea multe necunoscute iti vor indeparta publicul.


Mai ales daca ii pui pe oameni in ipostaza de a cauta non-stop pe google definitia termenilor pe care ii folosesti.


Social media este in primul rand un context de socializare si apoi un canal de comunicare pentru tine. Astfel, continutul pe care il scrii ar trebuie sa fie redactat intr-un limbaj care sa nu sune cu mult diferit de stilul tau personal de vorbire. Sa fie simplu, cursiv, natural. Fara prea multe complicatii, fara limbaj de lemn, fara rigiditati si in niciun caz formal sau cu formule de adresare formale precum „dumneavoastra”.

Ne adresam audientei in primul rand ca de la om la om, iar faptul ca ne citeste din confortul lui personal ne invita sa ne adresam lui in mod personal. Cu el cream relatia, si nu ne dorim in niciun caz sa punem distanta prin formule de adresare formale.


Principalul e sa fii autentic si dupa aceea sa fii atractiv. O sa inveti in timp cum sa faci structura postarilor sau in ce ordine sa prezinti informatiile, si o sa le imbunatatesti.
Dar scrie simplu, pe limba oricui te citeste.

Citește aici mai multe articole despre branding personal, comunicare și promovare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *