#Linkedin este inca perceput mai mult ca o platforma de joburi decat ca o retea de socializare si #networking.
Doar 20% dintre conexiunile mele sunt creatori activi de continut (iar procentul e atat de sus in reteaua mea pentru ca in general ma conectez mai mult cu oameni care scriu, de la care pot invata).
Iar la nivelul intregii retele numai 5% dintre utilizatori posteaza continut constant.
Asta inseamna ca inca mai ai sansa de a te face remarcat pe Linkedin. Tot ce trebuie sa faci este sa:
👉 faci o lista de subiecte la care te pricepi
👉 sa scrii lucruri in care sa ii inveti pe oameni ce stii tu
👉 sa iti completezi profilul
👉 sa postezi de 2-3 ori pe saptamana, apoi sa cresti ritmul
👉 sa te conectezi cu cat mai multi oameni din nisa ta
👉 sa adaugi comentarii valoroase, sa dai like
👉 sa le scrii oamenilor in privat (feedback, felicitari, motivational, idei etc) si sa te conectezi la nivel uman cu ei
Acum mai mult ca niciodata este sansa ta sa devii vizibil/a pe Linkedin si sa te faci cunoscut/a ca profesionist in domeniul tau!👨🎓
Nu o rata! Procentul creatorilor de continut🤳e in continua crestere, iar cei care scriu de acum vor avea deja un #brandpersonal consolidat anii urmatori, cand competitia se va intensifica.
Astfel ca va fi tot mai greu sa iti gasesti jobul potrivit, sa fii invitat ca speaker la evenimente sau sa iti cresti valoarea pe piata.
💡Pentru ca cei care sunt vizibili au mai multe sanse.
Creeaz-o pe a ta!💪
#communicare#socialmedia#linkedin#contentcreator#visibility#contentstrategy