🆙️Brandul, executia si oamenii sunt cele mai importante asseturi in comunicarea unei companii.
🍭Employer brandingul sau imaginea de angajator este, de fapt, aducerea in exterior si promovarea felului in care compania face lucrurile in interior. Si isi trateaza oamenii.
Ce poti comunica pentru a-ti consolida brandul de angajator:
➡️Experienta angajatilor
➡️Conexiunea si atasamentul lor fata de brand
➡️Pasiunile oamenilor din interior
➡️Detalii despre cultura organizationala/cum va place sa faceti lucrurile in interior
➡️Viziunea si valorile voastre si cum se leaga ele de cresterea oamenilor
➡️Povestile personale si profesionale ale oamenilor
➡️Prezentarea echipei de management si aducerea ei aproape de clienti/parteneri
➡️Promovarea rolurilor mai mici – pe idea “we value every role”
💡Sunt multe companii bune, care se preocupa real de angajati, dar care se promoveaza prea putin sau chiar deloc. Sunt multe lucruri bune care se intampla in companii, dar daca nu stie nimeni despre ele cum ne ajuta asta in business?
🚫Si in acelasi timp e plin de companii care au culturi toxice, care suprasolicita angajatii sau care ofera lucruri de munca cu prea putin respect fata de angajati, si care se aleg mereu cu cei mai buni candidati. Oare de ce? Pentru ca se promoveaza si comunica. Pentru ca si-au construit un brand in piata si lumea stie de ele.
⚠️Daca vrem sa atragem candidati valorosi, cum credeti ca vom reusi asta daca nu le aratam intai valoarea companiei noastre? What’s in it for them. De ce ar trebui sa aleaga aceasta companie si nu alta?
📖Toate astea se fac printr-un plan de comunicare si de employer branding pe care orice companie in crestere ar trebui sa il aiba.
👩💻👨🔬👷♀️Mai ales daca nevoia de recrutare este mare.
#branding#management#business#recruiting#employerbranding#communications