Ca sa intelegi cum functioneaza comunicarea si marketingul, ar trebui sa intelegi cum functioneaza sociologia, psihologia maselor, psihologia individuala, instinctele de baza, comportamentul de cumparare, experienta consumatorului, cum se consolideaza increderea, care sunt tipping pionts, insighturi despre piata si despre cum se iau deciziile acolo si in creier, deal-breakers pentru piata ta.
Si multe altele. Chestii minime, de baza.
Abia apoi vorbim despre cum faci campania, idei creative, strategie, implementare, KPI si rezultate vizibile.
Daca credeai pana acum ca marketing-ul si comunicare sunt pur fler, afla ca e o stiinta in spate care poate dovedi cu procente cum unele elemente functioneaza mai bine decat altele, iar ordinea in care le folosesti chiar face diferenta.
Nu doar scrii niste mesaje si faci niste vizualuri singur sau cu Chat GPT.
Asa cum si modul in care sunt executate lucrurile conteaza extraordinar.
Dar fara know-how si strategia facuta pe insight-ul potrivit, sunt bani aruncati degeaba.
Categories