Categories
Insighturi de comunicare

Dupa ce alergi cand te invarti in caruselul Linkedin-ului?

Uite cateva intrebari “la tinta” pe care i le-am pus unui client la o intalnire pe strategia de branding personal – si i-au schimbat complet perspectiva si motivatia de a se promova.

1. De unde iti vin in mod normal clientii?

2. Iti doresti sa iti cresti baza de clienti actuala sau ai suficienti momentan?

3. Crezi ca acest subiect/pilon de comunicare important pentru tine atrage clienti?

4. Iti doresti sa comunici pe Linkedin pentru a atrage clienti sau pentru consolidarea brandului personal, pentru viitor?

Mai important decat sa postezi zi de zi pe Linkedin e sa stii clar de ce o faci.

Iar raspunsurile la aceste intrebari au adus clarificare:

– nu dorea sa posteze pentru a aduce noi clienti
– nu voia sa  “se prostitueze” postand despre subiecte care nu ii vin natural doar pentru a atrage clienti

Care-i miza?

Isi dorea sa posteze ceea ce era important pentru el, autentic, si il ajuta sa isi fie fidel lui insusi in crearea unui brand personal puternic.

Isi dorea sa contruiasca la reputatie, calitativ, nu cantitativ, pentru viitor.

Tu ce iti doresti sa obtii din comunicarea ta?

Realitatea?!

Facand ce se potriveste cu tine, fiind autentic, vei atrage in timp doar oamenii care rezoneaza cu tine si acei urmaritori iti vor deveni si clienti cand va fi cazul.

Fiind tu, veti rezona in primul rand la nivel uman, veti crea chimia, iar apoi vei fi primul care ii vine in minte cand isi da seama ca are nevoie de ajutor.

Mai ales in coaching, psihologie si alte servicii profund personale, unde conexiunea conteaza mai mult ca sa fii ales, e important ca partea de chimie sa se realizeze de dinainte de prima sesiune.

De ce? Ca sa se intample de fapt acea intalnire, prin continutul pe care il livrezi.

Dupa ce alergi cand te invarti in caruselul Linkedin-ului?

Uite cateva intrebari “la tinta” pe care i le-am pus unui client la o intalnire pe strategia de branding personal – si i-au schimbat complet perspectiva si motivatia de a se promova.

1. De unde iti vin in mod normal clientii?

2. Iti doresti sa iti cresti baza de clienti actuala sau ai suficienti momentan?

3. Crezi ca acest subiect/pilon de comunicare important pentru tine atrage clienti?

4. Iti doresti sa comunici pe Linkedin pentru a atrage clienti sau pentru consolidarea brandului personal, pentru viitor?

Mai important decat sa postezi zi de zi pe Linkedin e sa stii clar de ce o faci.

Iar raspunsurile la aceste intrebari au adus clarificare:

– nu dorea sa posteze pentru a aduce noi clienti
– nu voia sa  “se prostitueze” postand despre subiecte care nu ii vin natural doar pentru a atrage clienti

Care-i miza?

Isi dorea sa posteze ceea ce era important pentru el, autentic, si il ajuta sa isi fie fidel lui insusi in crearea unui brand personal puternic.

Isi dorea sa contruiasca la reputatie, calitativ, nu cantitativ, pentru viitor.

Tu ce iti doresti sa obtii din comunicarea ta?

Realitatea?!

Facand ce se potriveste cu tine, fiind autentic, vei atrage in timp doar oamenii care rezoneaza cu tine si acei urmaritori iti vor deveni si clienti cand va fi cazul.

Fiind tu, veti rezona in primul rand la nivel uman, veti crea chimia, iar apoi vei fi primul care ii vine in minte cand isi da seama ca are nevoie de ajutor.

Mai ales in coaching, psihologie si alte servicii profund personale, unde conexiunea conteaza mai mult ca sa fii ales, e important ca partea de chimie sa se realizeze de dinainte de prima sesiune.

De ce? Ca sa se intample de fapt acea intalnire, prin continutul pe care il livrezi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *