Categories
Insighturi de comunicare

De ce oamenii de comunicare sunt de obicei ultimii care mai comunica ceva?🙊

Dupa ore intregi de gandit proiecte, scris discursuri, trainuit oameni despre ce ar trebui sa spuna, generat idei valoroase in interviuri si comunicate de presa, simti ca ai epuizat subiectele si ideile pe care ai putea TU sa le comunici.

La fel ca cizmarul fara cizme si zugravul fara casa zugravita…

Tot generand idei si formulari memorabile, la final de zi ramai fara cea mai valoroasa resursa a promovarii tale. Ideea.

Continutul valoros se scrie cu sarg si cu resurse mintale, de care trebuie sa dispui astfel incat ce oferi sa aiba relevanta.

Cum rezolvi asta❓️

Incepe sa scrii. Pune ceva pe hartie. Niste idei proaste. Niste tentative de subiecte. Si mai incearca.

Incepe sa scrii.

Si nu iti va placea primul text. Va suna fals, fortat, nelalocul lui.

Dar continua sa scrii.

Si asuma-ti riscul de a publica. Fara presiunea asteptarii reactiilor publicului.

Si apoi fii consecvent.

Scrie ceva in fiecare zi.

Si odata ce deschizi supapa continutului, acesta va incepe sa curga.

Prima data izvor, iar apoi rauri.

Apoi nu dureaza mult si o sa iti dai seama ca raurile s-au transformat in oceane.

Si ca ai o groaza de lucruri de spus.📚

🤯Si nu intelegi unde au incaput atatea lucruri in tine.

Si incepe sa iti placa.🤩

Si incepi sa vezi rezultate.

Si incep sa iti scrie oamenii💭, sa iti largesti lista de contacte.

Si incep sa apara🍀 clientii.

Si te gandesti, oare cum se poate⁉️ E atat de simplu?

Adica doar dau din experienta mea si totul vine spre mine?

Iar raspunsul e simplu: DA.

E fix asa. Si e pentru TINE.🔝

Fa-ti curaj‼️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *