Categories
Insighturi de comunicare

Niciun brand cu succes „peste noapte” nu a obtinut, de fapt, succes peste noapte

Cele mai multe povesti de branduri de succes au ajuns sa fie branduri si sa aiba succes pentru ca:
– au muncit zi si noapte pana cand s-au pozitionat bine in piata
– si-au facut un renume din produsele sau serviciile pe care le vand sau dintr-o relatie extraordinara cu clientii
– au facut si marketing si PR si social media constant si consecvent, chiar daca la inceput nu au avut rezultate
– si-au creat brandul de companie in jurul brandului personal
– au facut din clienti si angajati ambasadori si promotori ai brandului
– au facut networking mult si la cel mai inalt nivel in business si in nisa lor de activitate
– au angajat oameni valorosi, cu influenta in piata si bine ancorati in mediul de business, pe care i-au apreciat si i-au propulsat

Majoritatea brandurilor renumite de astazi au ajuns branduri cunoscute nu prin puterea norocului, ci prin puterea muncii, a circumstantelor, a oportunitatilor create si prin dorinta nestavilita si rezilienta de a merge mai departe.

Acestia sunt oamenii care castiga si acestea sunt brandurile care ajung companii mari si influente.

Sunt oameni si companii care sunt dispusi/e sa faca eforturi, sa se sacrifice, sa investeasca. In oameni si in instrumente. Pentru ca nu poti sa faci bani fara sa cheltuiesti bani. Asa e si in PR, si in marketing, si in social media.
#marketing#business#socialmedia#brands

Citește aici mai multe articole despre branding personal, comunicare și promovare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *