Categories
Insighturi de comunicare

Nu oricine sta pe Facebook & Linkedin stie sa faca social media

Nu oricine sta pe #Facebook/#Linkedin stie sa faca Facebook/Linkedin

Sunt in tot felul de grupuri de antreprenori si vad acolo aproape zilnic oameni care cauta specialisti pentru promovarea in social media. Iar la anunturile astea sar rauri de content writeri si copywriteri gata-gata sa preia comanda.

Problema cu continutul in online este ca el nu doar se scrie si atat. O afacere sau o pagina de business nu are nevoie doar de cineva care sa stie sa scrie. Asta e doar o parte.

Pe langa scris, ai nevoie de cineva care sa si:
– inteleaga cum functioneaza algoritmii Facebook/Linkedin
– sa stie sa creeze o strategie de promovare
– sa creeze niste piloni de comunicare
– sa stie sa faca un plan de continut
– sa stie sa adapteze continutul la diferite tipuri de audiente
– sa stie sa citeasca si sa analizeze cifrele
– sa stie sa ajusteze continutul in functie de rezultate
– sa stie cum sa genereze cifrele
– sa stie cum sa jongleze cu continutul organic si cu cel sponsorizat

Si, mai ales, ai nevoie de cineva care sa simta audienta, sa stie sa mearga si pe #intuitie, sa stie sa combine continutul #educational-informational cu continutul #rational si cu cel #emotional.

E multa gandire in spate, multa testare si jonglare permanenta pe care cineva fara experienta de #comunicare sau #marketing, care doar scrie nu o poate face.

Deci atentie!

Nu oricine e in social media stie sa faca social media.

Nu oricine sta pe Facebook/Linkedin stie sa faca Facebook/Linkedin.

Daca pui doua poze si primesti 100 de like-uri pe profilul personal nu inseamna ca stii sa faci Facebook/Linkedin.

A sta pe Facebook/Linkedin si a face acest #job sunt doua lucruri diferite.

#facebook#linkedin#socialmedia#business#contentmanagement#entrepreneurs#strategy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *